Gümüşlük’te Denizden 250 Kilogram Atık Çıkarıldı

Gümüşlük’te Denizden 250 Kilogram Atık Çıkarıldı
Bodrum Belediyesi tarafından denizlerin korunmasına dikkat çekmek amacıyla sürdürülen, Deniz Dibi Temizliği Bodrum’un Gümüşlük Mahallesinde gerçekleştirildi. 12 yıldır “Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla düzenlenen ve her hafta farklı bir mahallede gerçekleştirilen deniz dibi temizliğinin bu haftaki etabı Gümüşlük’te yapıldı. Etkinliğe Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’yi temsilen Meclis Üyeleri Candan...
24.06.2026