Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Takmışlar kafayı Bodrum’a!
Hani derler ya, “ayağımın tozuyla geldim” diye…
İşte ben de Türkiye’ye gelir gelmez İstanbul’dan Bodrum’a uçarken son günlerde sosyal medyada pompalanan “Boş Bodrum” haberleri yüzünden merak ettim.
Acaba gerçekten Bodrum boş mu?
Acaba insanlar gelmiyor mu?
Acaba sezon beklendiği gibi gitmiyor mu?
Bunu görmek için özel bir çaba harcamama bile gerek kalmadı.
İki saatte bir kalkan Pegasus uçaklarına baktım.
Hepsi doluydu.
Sonra saat 20.55 Bodrum uçağına bindim.
O da tıklım tıklımdı.
Hatta bunu sizlere göstermek için fotoğrafını da çektim.
Demek ki sosyal medyada anlatılanlarla hayatın gerçekleri her zaman aynı olmuyormuş.
BODRUM PAHALIYSA SABİHA GÖKÇEN NE?
Gelelim Bodrum’un pahalı olduğuna dair sürekli yüksekten uçanlara…
İstanbul’dan Bodrum’a gelirken Sabiha Gökçen Havalimanı’nda bir simit, peynir ve bir bardak çay aldım.
Ödediğim para:
Tam 600 TL.
Şimdi Bodrum’u fırsat buldukça eleştirenlere soruyorum:
Madem Bodrum bu kadar pahalı…
Sabiha Gökçen’den hiç geçmiyor musunuz?
Bir zamanların en mütevazı atıştırmalığı olan simit ve çayın geldiği noktayı neden konuşmuyorsunuz?
Türkiye’nin genel ekonomik tablosunu neden görmezden geliyorsunuz?
Çünkü biliyorsunuz ki Bodrum yazınca ilgi geliyor.
Bodrum yazınca tıklanma geliyor.
Bodrum yazınca etkileşim geliyor.
BODRUM’A SUÇLU ARANIYOR
Bazı kişiler var…
Başlarına taş düşse suçlusu olarak Bodrum’u gösterecekler.
Ben bunlara artık “lahmacuncular lobisi” diyorum.
Her gün yeni bir kamera.
Her gün yeni bir video.
Her gün yeni bir felaket senaryosu.
Amaç bilgi vermek değil.
Amaç izlenmek.
Amaç dikkat çekmek.
Çünkü Bodrum üzerinden prim yapmak kolay.
FATİH TERİM GİBİ ELİMİ SALLAYIP YAZIYORUM
Vallahi ben de son günlerin en çok konuşulan ismi Türk futbolunun İmparatoru Fatih Terim gibi elimi uçak koridoruna doğru sallaya sallaya bu yazıyı kaleme aldım.
Bu arada Pegasus’a da bir parantez açalım.
Bir bardak su için ücret alınmıyor.
Bu da günümüz şartlarında sevindirici bir haber olarak not düşülsün.
KINAYI HENÜZ HAZIRLAMAYIN
Son sözüm şu:
Bodrum boş değil.
Uçaklar dolu geliyor.
Otellerde hareketlilik var.
Restoranlarda canlılık var.
Elbette ekonomik sıkıntılar var.
Elbette herkesin işi istediği kadar iyi olmayabilir.
Ama Bodrum’un bittiğini, çöktüğünü, kimsenin gelmediğini söylemek gerçekle bağdaşmıyor.
O nedenle Bodrum’un boşalmasını bekleyip kına yakmaya hazırlananlar biraz daha bekleyecek.
Çünkü görünen o ki Bodrum, bu yaz da misafirlerini ağırlamaya devam edecek.
Tandoğan Uysal