Anlaşılan güvenlik güçleri Recep Tayyip düşmanlarını kovalamaktan, Türkiye düşmanlarıyla boğuşmaya vakit bulamıyor. Öyle ya, ülkenin her yanı mayınlı saha gibi, her yanı casus ve provokatörlerle dolu, her tarafta teröristler cirit atıyor, ama istihbarat birimleri zafiyet içinde. Efendim, İçişleri Bakanı bunu kabul etmiyor, Başbakan reddediyor, Cumhurbaşkanı ise böyle düşünenleri suçluyor. Ama...