BODRUMLU VATANDAŞ DSİ’NİN AÇTIĞI ÇUKURLARA İSYAN EDİYOR…

  • 30.04.2015
  • 786 kez okundu
dsi-çukurları-tehlike-yaratıyor-(3)DSİ TARAFINDAN AÇILAN DEV ÇUKUR TEHLİKE YARATIYOR!
DSİ Tarafından yapılan hat yenileme çalışmaları sırasında açılan çukurlar kapatılmayınca vatandaşlar isyan etti.
Mehmet Can Meral/Bodrum Gündem Haber
Bodrum Yokuşbaşı Mahallesi İbrahim Gökbel Caddesi üzerinde geçtiğimiz aylarda başlayan çalışmalar sırasında açılan dev çukurların kapatılmamasına ve çevresinde bugüne kadar hiçbir uyarı levhası konulmamasına mahalle sakinleri tepki gösteriyor. Mahalle sakinlerinin iddiasına göre bir çocuğun çukura düştüğü, bir vatandaşın da ayağını çatlattığı öğrenildi.
Çalışmaların yaklaşık bir buçuk, iki ay önce başladığını belirten mahalle sakinlerinden Serda Aykanat, çalışmaların baştan savma yapıldığını dile getirerek; “Burada hiçbir güvenlik önlemi alınmadı. Hiçbir şey için güvenlik önlemi alınmıyor zaten. Ve bu tozla yaşamak zorunda kalıyoruz. Yani burada herşey sıkıntı. Bu duvarları başladılar yarım bıraktılar. Bakın şu hale, benim kapımın önü öyle, hangi birini söyleyeceğim bilmiyorum. Burada benim tek iyi söyleyeceğim şey Bodrum’un çöpü alınıyor o kadar. Onun dışında herşey sıkıntı. Muğla belediyesine bağlandık. Büyükşehir dediler vergim iki kat arttı ve ben gittim vergimi ödedim. Onlarında benim burada yolumdan rahat geçmemi sağlamalılar diye düşünüyorum. Yani biz vatandaşlık, insanlık hizmetimizi istiyoruz, çok fazla bir şey istemiyoruz. Tabi ki bizde fedakarlık yapacağız ama biteli bir ay oldu durum böyle” dedi.
BU GÖRÜNTÜLER BODRUM’A YAKIŞMIYOR… Retin-A without prescription
Mahalle sakinlerinden Yılmaz Bilgin ise seyahatten yeni geldiğini belirterek, mahallede gördüğü manzara karşısında şaşkınlığa düştüğünü ifade ederek şunları söyledi:  “Geldiğimde şaşırdım, şakına döndüm. Evimin önünde bakın satılık ilanı var fakat bu durumu görenler vazgeçiyorlar, evimi de satamıyorum. Evime bir geldim evimin içi toz, toprak yani her taraf rezil olmuş. Dün buraya çocuk düşmüş. Bu rögarın kapağı açık. Burası böyle bırakılır mı? Buradan arabalar geçiyor. Fren yapıyorlar, mıcırda kayıyorlar. Alt komşum mıcırda kaymış ayağını çatlatmış. Karşı tarafla ilgili belediye bir çalışma başlatmıştı, betonunu filan attılar fakat sonra ne olduysa burayı böyle bırakıp gittiler. Buraya toprak, moloz yığmaya başladılar. Sabah baktım kamyon geldi şurada gördüğünüz molozu döküyordu. Sonra zabıtayı aradım. Zabıta geldi önünü kesti, kamyon gitti. Zabıta gittikten on dakika sonra tekrar gelen kamyon ger geri gelerek tekrar bu molozu buraya döktü. Yani bu pislik. Bizim burası mezbelelik olmuş adeta. Bodrum’a yakışmıyor bu görüntüler”
HİÇ BİR ÖNLEM YOK, ÇOK TEHLİKELİ… buy diflucan
Cadde üzerinden arabalarıyla geçen mahalle sakini bir aile de duruma tepki göstererek gazetecilere: buy doxycycline online “Burası çok tehlikeli, çocuğun biri düşebilir buraya. Bunun hesabını kim verecek. Hiçbir önlem yok burada. Uyduruk bir şerit bağlamışlar. Onlarda zaten uçup gitmiş. Etrafın kötü görünmesinden ziyade burası çok büyük bir tehlike yaratıyor” dedi.
ÇOCUK ÇUKURA DÜŞTÜ…
Mahallede yaşayan Reyhan Karacalar ise mahallede çok büyük sıkıntıların yaşandığını belirterek şunları söyledi: “Mahallemizde çok büyük sıkıntı var aylardır. Maalesef kimsenin baktığı yok, kimsenin ilgilendiği yok. Bugünde getirdiler buraya molozları yığdılar. Sanki burası şey, bu kadar insan oturuyor burada, ayıp denen bir şey var. Arkadaşım hastanede yatıyor şimdi. Belki bilirsiniz Mahmut Kaptan. O da mıcır yüzünden düştü ve beyin kanaması geçirdi. Yani ayıp denen bir şey var bu ne yahu. İki aydır burası böyle. Bu ne biçim bir rezalet. Çocuğa da ne oldu bilmiyoruz. Ufak çocuk oynarken buraya düşmüş. Öldü mü? Kaldı mı? Bilmiyoruz”
DSİ tarafından başlatılan ancak uzun zamandır kimsenin uğramadığı çalışma alanıyla ilgili dertlerini anlatan mahalle sakinleri bir an önce çalışmaların tamamlanmasını ve mahallelerinin düzene sokulmasını istiyor.
AZRA HANIMIN KÜREK MADALYASI
Yıl 1932. Beykoz’lu kürekçi Azra Reşat 20 Ekim 1932 tarihinde yapılan yarışta Şampiyon olur. Madalyasını gururla evine götürür. Azra Reşat...
Döviz haftaya hareketli başladı ; Dolar 7,77’yi, Euro 9,03’ü geçti
27 Eylül 2020 gece saatlerinde illikit piyasada yeni zirve olan 7,8’e yükseldikten sonra 7,66 – 7,67 seviyelerinde dengelenen dolar/TL, piyasaların...
Deneyap Teknoloji Atölyeleri Açıldı
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı,  Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) ve Türkiye Teknoloji Takımı Vakfının...
Zamanı Durduran Ressam Mine Arasan Retrospektif Sergisi Oasis Sanat Galerisi’nde Açılıyor
Zamanı Durduran Ressam Mine Arasan Retrospektif sergisi 2 Ekim 2020 Cuma günü Oasis Sanat Galerisi’nde açılıyor. 23 Ekim 2020’e kadar...
Büyükşehir’in Bilgisayarları Çocukların Hizmetinde
Muğla Büyükşehir Belediyesi bilgisayarlarını pandemi nedeniyle uzaktan eğitim için çocukların hizmetine sundu. Öğrenciler Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezinde hazırlanan bilgisayar...
Muhtarlar Arıyor Muhtarlar Masası Çözüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Muhtarlar Masası kurulduğu günden bugüne 55 bin 257, pandemi döneminde de 8062 iş emri ve talebi çözüme...
Sinerjik İş Birliği İçin Buluştular
Bodrum Kent Konseyi Su Çalışma Grubu ile DSİ Bölge Müdürlüğü Sinerjik İş Birliği İçin Buluştu… Bodrum Gündem Haber Bodrum Kent...
İGF’den internet medyalarına gelir desteği… İGF TV yakında başlıyor
Türkiye İnternet Gazetecileri Federasyonu Ajans Komisyonu tarafından oluşturulan haber ve reklam havuzu, internet medyalarına gelir desteği sağlayacak. 81 ilin gündeminin...
Köylü Ailesinin Mutlu Günü, Tuğçe ve Hüseyin Cem evlendi
Bodrum’un köklü ailelerinden Köylü ailesinin oğulları Hüseyin Cem ile Tuğçe Çokhamur Pandemi gölgesinde gerçekleştirilen mütevazi bir nikah töreni ile dünya...
Uzaylılar – Ronald Karel Bodrum Gündem yazıları…
Hep merak etmişimdir, nasıl oluyor da bizim güneş sistemimizde hayat var da, milyonlarca başka sistemlerde hayat olamaz diye? (düşünenlere) İnsanoğlu...
Şimdiki çocuklar bir harika
Bahçeşehir Koleji Anaokulu sürdürülebilir gelecek için Uluslararası platformda ilk 100 proje arasında… Fatih Bozoğlu – Bodrum Gündem Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından...
Bu mekan adını İsveç Prensesinden aldı
Adını İsveç halkının çok sevdiği veliaht Prens Victoria’dan alan “Victoria Suites-Cafe-Bar-Restaurant & Beach” adlı mekan Bodrum Belediye Başkanı Ahmet Aras...
Kabızlığın nedeni araştırılmalıdır
Biruni Üniversitesi Hastanesi Gastroenteroloji Uzmanı Doç. Dr. Barış Yılmaz;  bağışıklık sistemi hücrelerinin büyük bir bölümünün bağırsaklarda bulunduğunu, koronavirüs döneminde hareketsiz...
Kişisel Verilerin Korunmasında Son Tarih 30 Eylül
PCA Sertifikasyon Hizmetleri firmasından Arzum yalçın Kişisel Verilerin Korunması ile ilgili gazeteci Fatih Bozoğlu’nun sorularını yanıtladı. Çiçek Bozoğlu/Bodrum Gündem PCA...
“Bi Zamanlar” Resim Sergisi Açıldı
  Oryantalist resim sergisi “Bi Zamanlar” Bodrum Belediyesi Şevket Sabancı Kültür ve Sanat Merkezi’nde ziyarete açıldı. Resim sanatçısı Faruk Günayer’in...
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ