“GÖRMEZDEN gelme, bizler zaten farklılığımızın FARKındayız”…

“GÖRMEZDEN gelme, bizler zaten farklılığımızın FARKındayız”…
polat-galle-27.02.2023
previous arrow
next arrow
GURUR GÖÇ2Herkese merhabalar
Bugün çok güzel bir ziyaret, keyifli sohbetten söz etmek istiyorum.
İstanbul’da söyleşi öncesi beni davet eden Editör Ezgi Gözeger ve Haber Sunucusu, Gazeteci İsmail Küçükkaya.
3 Aralık Dünya Engelliler Gününden konuştuk, tartıştık.
Kendilerine yapmak istediklerimden, konuştuğum engelli dostlarımın isteklerinden bahsettim. Desteklerini benden, bizden esirgemeyen bu iki güzel insana keyifli sohbetlerinden, misafirperverliklerinden dolayı teşekkür ediyorum.
“Engellilere saygı,onlara yaşama sevinci verir.”
Arkadaşım GÖRMEZDEN gelme, bizler zaten farklılığımızın FARKındayız..
Davranış biçimlerini uç noktalara taşıma, sandalyeli birini gördüğün zaman canavar görmüş gibi bakma, eşit ol. SAYGI YAŞAMA SEVİNCİ VERİR, AZİM, HIRS VERİR.
FARK, FARKINDALIK YARAT…
-/-
#3aralıkdünyaengellilergünü #engelsizyaşam #saygı #sevgi #söz #kitap #ErkenGordumHayati #GururGoc
REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.