enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp

ENGELLİ OLMAK MI? ENGEL OLMAK MI?

ENGELLİ OLMAK MI? ENGEL OLMAK MI?
Spread the love
gurur-göç-bodrum-gündem-yazılarıYazar GURUR GÖÇ
Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği Bodrum Temsilcisi, Sosyal Elçi,

Herkese merhabalar.

Birkaç sorum olacaktı aslında. Neydi engelli olmak ve engel olmak?

Bana sorarsanız engel kelimesi İNSANLAR VE ÖN YARGILARI.

Merdivenler falan hikaye yoksa. Hepsi bu. Ön yargısız yaklaşım biçimini kavramak lazım bide.

Engellilere toplumun bakış açısı neden çok uç noktolarda?

Ya çok acıyarak bakıyorlar ya da hiç umursamıyorlar. Halbuki tekerlekli sandalyedeki bireyler yani bizler bunların hiçbirini istemiyoruz. İstediğimiz eşitlik başka birşey değil.

Engelli olmak lafına gelince evet her insan bir engelli adayıdır bu doğru ama kılişe laflarıda geçeceğim.

Tekerlekli sandalye basit ama anlamı yüklü iki kelime.

Dışarı çıktığımız zaman hep bir engel zaten. Rampasız mekanlar, çıkan kaldırım taşları, o saçma bakışlar, bir mekana oturulduğu zaman ön yargılı davranışlar vs vs.

Bu farkındalığı yaratmak hepimizin elinde.

Lütfen biraz daha duyarlı, ön yargısız olalım emin olun o zaman çok daha güzel olacak buralar.

Bizleri iyilik ve sevgi çok daha ileri götürecek. Başka bir şey değil.

Ön yargısız, sevgili, bol gülücüklü bir yaşam dileğimle.

Sevgi ve saygılarımla

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.